Місія

Місія

«Ми прагнемо бути серед лідерів у Європі та одним з найбільш впливових гравців у світі серед виробників сільськогосподарських тракторів. Наша сила виходить з досвіду довгих традицій на яких сформовано наші вміння та хватка до інновацій, що дає змогу пропонувати технологічно новаторський продукт плюс відмінний сервіс робить справу нашого кінцевого споживача ще більш прибутковішою».

Для досягнення своїх корпоративних цілей, компанія використовую стратегію засновану на 5-ти основних напрямках:

Інновація

Використання власних інженерних та промислових «ноу-хау» для розроблення продуктів, які повністю відповідають потребам наших кінцевих споживачів в продуктивності, надійності, ергономіці та дизайні.

Конкурентоспроможність

Надати кінцевому споживачу найкраще співвідношення, роблячи нашу організацію і процес виробництва все більш ефективним.

Кадри

Вкладати інвестиції в людські ресурси для збільшення міри виховання командного духу для збереження і поліпшення конкретних «ноу-хау» нашого бізнесу.

Сервіс

Надання відмінного сервісу, що до термінів постачання, а також гарантійного та післягарантійного обслуговування, розробляючи програму орієнтовану на кожного клієнта.

Дистрибуція

Оптимізація дилерської мережі для повного забезпечення продукцією всього світу.

?>