Нова 7 Серія Landini включає моделі з 4-х та 6-ти циліндровими двигунами, всі обладнані безступінчастою трансмісією з V-SHIFT. Дана серія складається з трьох моделей 7-145, 7-165, 7-175 оснащенех 4-х циліндровим двигуном потужністю 150 к.с., 165 к.с. і 176 к.с. відповідно і двох 6-ти циліндрових моделей 7-180 та 7-200 потужністю 180 к.с. і 192 к.с. відповідно. Всі 5-ть моделей 7-ї Серії оснащені двигунами FPT - NEF з номами викидів Tier 4. На додачу вони оснащені системою Dual Power, яка автоматично збільшує потужність під час використання ВВП або під час транспортних робіт. Продуктивність гідравлічної системи 160 л/хв (доступно на 7-1 Серії з 6-ти циліндровим двигуном) живить до 7-ми пар задніх гідровиводів та задню навісну систему вантажопідйомністю 9300 кг. Нова кабіна розташована на подушці з електронним управлінням, яке дозволяє налаштовувати жорсткість, щоб відповідати змінним умовам поверхні місцевості тим самим, підвищуючи комфорт оператора.
Двигун FPT - NEF Tier 4
Дана серія складається з трьох моделей 7-145, 7-165, 7-175 оснащенех 4-х циліндровим двигуном потужністю 150 к.с., 165 к.с. і 176 к.с. відповідно і двох 6-ти циліндрових моделей 7-180 та 7-200 потужністю 180 к.с. і 192 к.с. відповідно. Всі 5-ть моделей 7-ї Серії оснащені двигунами FPT - NEF з номами викидів Tier 4.
|
7-145
V-SHIFT
|
7-165
V-SHIFT
|
7-175
V-SHIFT
|
7-180
V-SHIFT
|
7-200
V-SHIFT
|
Двигун
|
FPT, NEF
|
FPT, NEF
|
FPT, NEF
|
FPT, NEF
|
FPT, NEF
|
Common Rail
|
•
|
•
|
•
|
•
|
•
|
Turbo / Intercoller
|
•
|
•
|
•
|
•
|
•
|
Макс. Потужність з системою Dual при 1900 об/хв.Power(ISO TR 14396 ECE R120)[к.с./кВт]
|
150/111
|
165/122
|
176/129
|
181/133
|
192/142
|
Номінальна потужність з системою DualPowerпри 2200 об/хв. (ISOTR 14396 ECER120)[к.с./кВт]
|
136/100
|
152/112
|
170/125
|
165/121
|
179/132
|
Макс. Потужність при 1900 об/хв.Power(ISO TR 14396 ECE R120)[к.с./кВт]
|
136/100
|
150/111
|
166/122
|
166/122
|
181/133
|
Номінальна потужність при 2200 об/хв. (ISO TR 14396 ECE R120)[к.с./кВт]
|
124/91
|
140/103
|
159/117
|
161/118
|
176/129
|
Макс. Крутний момент (з системою DualPower)(ISOTR 14396 ECER120) [к.с./кВт]
|
581 (620)
|
633 (671)
|
693 (693)
|
694 (738)
|
758 (800)
|
Крутний момент (з системою DualPower)
|
36% (41%)
|
36% (41%)
|
37% (28%)
|
35,5% (4,5%)
|
35,5% (4,5%)
|
Об’єм (cм3) / к-ть циліндрів / к-ть клапанів
|
4.500 / 4 / 16
|
4.500 / 4 / 16
|
4.500 / 4 / 16
|
6.728 / 6 / 24
|
6.728 / 6 / 24
|
Об’єм бака ADBLUE
|
52
|
52
|
52
|
52
|
52
|
Об’єм паливного бака
|
280
|
280
|
280
|
320
|
320
|
БЕЗСТУПІНЧАСТА ТРАНСМІСІЯ V-SHIFT
V-Shift - безступінчаста трансмісія, що забезпечує нескінченне число швидкостей в межах 4-х діапазонів.
Діапазон 1 ХОДОЗМЕНШУВАЧ 0,5 - 3 км/год
Діапазон 2 ПОЛЕ 0,5 - 12 км/год
Діапазон 3 ПОЛЕ 0,5 - 21 км/год
Діапазон 4 ТРАНСПОРТНИЙ 0,5 - 40 або 50 км/год
Чотири режими роботи трансмісії V-Shift:
А) АВТОМАТИЧНИЙ РЕЖИМ
Електронний модуль управляє швидкістю двигуна і коефіцієнтом передачі (у відповідності з налаштуваннями потенціометра інтегрованого в підлокітник), щоб досягнути потрібної швидкості.
Б) РУЧНИЙ РЕЖИМ
Оператор налаштовує швидкість двигуна за допомогою ручного газу. Електронний модуль управляє коефіцієнтом передачі, щоб досягнути потрібної швидкості.
В) РЕЖИМ ВВП
Оператор налаштовує швидкість двигуна за допомогою ручного газу. Електронний модуль управляє коефіцієнтом передачі, щоб досягнути потрібної швидкості ВВП.
Г) КРУЇЗ
Оператор налаштовує швидкість руху і вона зберігається.
Лаунж кабіна є справжнім високотехнологічним контрольним центром
Нова кабіна розташована на подушці з електронним управлінням, яке дозволяє налаштовувати жорсткість, щоб відповідати змінним умовам поверхні місцевості тим самим, підвищуючи комфорт оператора. Сенсорний екран з багатьма функціями та камера заднього вигляду підвищує оглядовість, комфорт і безпеку.