Нова інноваційна 7 Серія Landini Tier 3. Безкомпромісний комфорт, продуктивність у поєднанні з надзвичайною надійністю та економічністю задовольнять найвибагливіших клієнтів. На трьох моделях серії встановлені нові двигуни F.P.T. NEF 6 CYL CRTAA: 6 циліндрів, 24 клапани, система впорскування палива Common Rail. Система «Dual Power» забезпечує додаткову потужність на дорозі або при роботі ВВП. Завдяки великому крутному моменту даних двигунів отримується високе тягове зусилля.
Двигуни встановлені на міцному шасі, яке зменшує рівень шуму та вібрацій. Норма токсичності вихлопних газів Tier 3 забезпечує нейтралізацію вихлопних газів без зменшення продуктивності двигуна.
Всі дані та ілюстрації представлені на даній сторінці мають тільки інформативний характер і можуть бути змінені без попереднього повідомлення.
7 Серія Т3
|
7-175
|
7-190
|
7-215
|
Двигун
|
Tier 3
|
F.T.P. NEF
|
F.T.P. NEF
|
F.T.P. NEF
|
Об’єм, см³ / кількість циліндрів / кількість клапанів
|
6.728 / 6 / 24
|
6.728 / 6 / 24
|
6.728 / 6 / 24
|
Максимальна потужність (ISO), к.с./кВт
|
165 / 121
|
175 / 129
|
188 / 138
|
Максимальна потужність з Dual Power (ISO), к.с./кВт
|
175 / 129
|
188 / 138
|
212 / 156
|
Максимальний крутний момент з (Dual Power), Н*м
|
632 (726)
|
726 (810)
|
810 (867)
|
Всі дані та ілюстрації представлені на даній сторінці мають тільки інформативний характер і можуть бути змінені без попереднього повідомлення.
Двигун
|
Tier 4 Interim / Stage 3B
|
F.T.P. NEF
|
F.T.P. NEF
|
F.T.P. NEF
|
Об’єм, см³ / кількість циліндрів / кількість клапанів
|
6.728 / 6 / 24
|
6.728 / 6 / 24
|
6.728 / 6 / 24
|
Максимальна потужність (ISO), к.с./кВт
|
150 / 110
|
165 / 121
|
175 / 179
|
Максимальна потужність з Dual Power (ISO), к.с./кВт
|
175 / 129
|
188 / 138
|
212 / 156
|
Максимальний крутний момент з (Dual Power), Н*м
|
632 (726)
|
726 (810)
|
810 (867)
|
НОВА ТРАНСМІСІЯ З РОБОТИЗОВАНОЮ ЗМІНОЮ ДІАПАЗОНІВ РОЗРОБЛЕНА РАЗОМ ІЗ ZF
Трансмісія Roboshift: 4 передачі Powershift, електрогідравлічне управління 6-ма діапазонами, що в сумі дають 24 передачі та важіль електрогідравлічного управління PowerShuttle зліва на рульовій колонці. Трансмісія управляється електронно за допомого кнопок, що розташовані на багатофункціональному джойстику. Функція Autoshift забезпечує легке управління в полі та під час транспортних операцій. Ходозменшувач доступний в якості опції для забезпечення 40 передач вперед та 40 передач назад. Електрогідравлічне управління ВВП зі зміною 6-ти шліців на 21 шліц хвостовика шляхом простого його обертання, швидкість ВВП 540/540Е/1000/1000Е об./хв. Електрогідравлічне управління ВВП завжди гарантує плавний запуск приводу знаряддя, тим самим підвищує комфорт оператора і зменшує потреби на обслуговування.
Всі дані та ілюстрації представлені на даній сторінці мають тільки інформативний характер і можуть бути змінені без попереднього повідомлення.
НОВА КАБІНА ПРЕМІУМ КЛАСУ
Високотехнологічний салон кабіни розроблений таким чином, щоб запропонувати оператору безпечне ергономічне середовище з логічно розташованими елементами управління для максимального комфорту і зручної експлуатації. Інтер’єр виконаний з високоякісних матеріалів та повністю відповідає салону автомобіля для комфорту оператора.
Всі дані та ілюстрації представлені на даній сторінці мають тільки інформативний характер і можуть бути змінені без попереднього повідомлення.
ВИСОКОПРОДУКТИВНА ГІДРАВЛІЧНА СИСТЕМА ІЗ ЗРУЧНИМ УПРАВЛІННЯМ
Гідравлічна система із закритим контуром включає розширені функції для забезпечення високої ефективності і максимальної надійності. Система оснащена насосом змінної продуктивності, який забезпечує швидкість потоку 123 л/хв для роботи всіх гідравлічних функцій і до 6-ти пар гідровиводів.
Електронне управління задньою навісною системою з режимом силового регулювання вантажопідйомності до 9300 кг надає можливість точно управляти знаряддям. Радіолокаційний датчик також доступний для операцій, при проведенні яких потрібна точна швидкість руху. Його також можна використовувати в складних ґрунтових умовах, щоб поліпшити тягове зусилля і знизити прослизання коліс.
Справжня універсальність досягається з передньою навісною системою вантажопідйомністю 3500 кг та переднім ВВП. Передня вісь, за вибором, жорстка або на незалежних підвісках з електронним управлінням.Кут повороту передніх коліс 55° забезпечує відмінну маневреність в умовах обмеженого простору.
Всі дані та ілюстрації представлені на даній сторінці мають тільки інформативний характер і можуть бути змінені без попереднього повідомлення.
Габарити та вага
|
7-175
|
7-190
|
7-215
|
Передні шини
|
540/65R28
|
540/65R30
|
540/65R30
|
Задні шини
|
650/65R38
|
650/65R42
|
650/65R42
|
А - довжина
|
5260
|
5360
|
5360
|
В - ширина, мм
|
2430
|
2430
|
2430
|
С - колісна база, мм
|
2750
|
2820
|
2820
|
D - висота, мм
|
2920
|
3055
|
3055
|
E - дорожній просвіт, мм
|
550
|
650
|
650
|
Загальна вага (без баласту), кг
|
6550
|
7350
|
7350
|
Всі дані та ілюстрації представлені на даній сторінці мають тільки інформативний характер і можуть бути змінені без попереднього повідомлення.