7 СЕРІЯ З ІНОВАЦІЙНОЮ ТРАНСМІСІЄЮ ROBO-SIX
Фінальна 7 Серія Landini оснащена новим 6-тициліндровим двигуном FPT - NEF Tier 4 (назамовленняможливоTier 3). Коліснабазаданоїсерії 2820 мм. Є п'ятьмоделей даної серії: 7-160, 7-180, 7- 200, 7- 220 і 7-230 потужністювід 166 к.с. до 225 к.с. Вона також обладнана гальмівною педаллю двигуна для плавнішого гальмування підчас транспортних робіт. Вона підсилює гальмівну дію, впливаючи на вихлопні гази. Трансмісія називається ROBO-SIX, яка включає п'ять роботизованих діапазоніві шість передач, які керуються спеціальним електронним контролером. Оператор обирає потрібну швидкість, а система SmartAPS (AutoPowerShift) дозволяє трансмісії ROBO-SIX підібрати найбільш оптимальні діапазон і передачу. Ще одна особливість це система Stop&Action (Стоп/Дія), яка інтегрує функції педалі зчеплення в педаль гальм, дозволяючи трансмісії ROBO-SIX забезпечити ще плавнішу їзду. На додачу до версії Dynamic з усіма її супер характеристиками є версія Active, яка розділяє з версією Dynamic трансмісію та двигун, але має початковий рівень опцій. Нова кабіна розташована на подушці з електронним управлінням, яке дозволяє налаштовувати жорсткість, щоб відповідати змінним умовам поверхні місцевості тим самим, підвищуючи комфорт оператора.
ДВИГУН
Новий 6-ти циліндровий двигун FPT - NEF Tier 4 (на замовлення можливо Tier 3). Є п'ять моделей даної серії: 7-160, 7-180, 7- 200, 7- 220 і 7-230 потужністю від 166 к.с. до 225 к.с.
|
7-160
|
7-180
|
7-200
|
7-220
|
7-230
|
Двигун
|
FPT, NEF
|
FPT, NEF
|
FPT, NEF
|
FPT, NEF
|
FPT, NEF
|
Макс. потужність при 1900 об/хв. (ISO TR 14396 ECE R120) [к.с./кВт]
|
151/111
|
166/122
|
181/133
|
191/140
|
206/152
|
Макс. потужність з системою Dual Power при 1900 об/хв. (ISO TR 14396 ECE R120) [к.с./кВт]
|
166/122
|
181/133
|
192/142
|
211/155
|
225/166
|
Макс. Крутний момент (з системою Dual Power) (ISO TR 14396 ECE R120) [к.с./кВт]
|
632 (676)
|
694 (738)
|
758 (800)
|
800 (860)
|
850(897)
|
Об’єм (cм3) / к-ть циліндрів / к-ть клапанів
|
6.728 / 6 / 24
|
6.728 / 6 / 24
|
6.728 / 6 / 24
|
6.728 / 6 / 24
|
6.728 / 6 / 24
|
|
7-160
|
7-180
|
7-200
|
7-220
|
7-230
|
Двигун
|
FPT, NEF
|
FPT, NEF
|
FPT, NEF
|
FPT, NEF
|
FPT, NEF
|
Макс. потужність при 1900 об/хв. (ISO TR 14396 ECE R120) [к.с./кВт]
|
151/111
|
166/122
|
181/133
|
191/140
|
206/152
|
Макс. потужність з системою Dual Power при 1900 об/хв. (ISO TR 14396 ECE R120) [к.с./кВт]
|
166/122
|
181/133
|
192/142
|
211/155
|
225/166
|
Макс. Крутний момент (з системою Dual Power) (ISO TR 14396 ECE R120) [к.с./кВт]
|
632 (676)
|
694 (738)
|
758 (800)
|
800 (860)
|
632 (676)
|
Об’єм (cм3) / к-ть циліндрів / к-ть клапанів
|
6.728 / 6 / 24
|
6.728 / 6 / 24
|
6.728 / 6 / 24
|
6.728 / 6 / 24
|
6.728 / 6 / 24
|
Трансмісія ROBO-SIX
Трансмісія називається ROBO-SIX, яка включає п'ять роботизованих діапазоніві шість передач, які керуються спеціальним електронним контролером. Оператор обирає потрібну швидкість, а система SmartAPS (AutoPowerShift) дозволяє трансмісії ROBO-SIX підібрати найбільш оптимальні діапазон і передачу.
Лаунж кабіна є справжнім високотехнологічним контрольним центром
Нова кабіна розташована на подушці з електронним управлінням, яке дозволяє налаштовувати жорсткість, щоб відповідати змінним умовам поверхні місцевості тим самим, підвищуючи комфорт оператора.
Гідравлічна система
Продуктивність гідравлічної системи 160 л/хв живить задню навісну систему вантажопідйомністю 9300 кг і до семи пар задніх гідровиводів.
|
7-160
|
7-180
|
7-200
|
7-220
|
7-230
|
С - колісна база, мм
|
2820
|
2820
|
2820
|
2820
|
2820
|
Загальна вага (без баласту), кг
|
7010
|
7010
|
7210
|
7210
|
7210
|